Välkomna!

Tjenare och välkommen till min nya blogg!

Som det står skrivet i beskrivningen vid sidan om så kommer den här bloggen att handla om allt mellan himmel och gjord. Mitt liv och vad jag gör, mode, resor - allt möjligt. Jag kommer nog framför allt att lägga upp olika bilder från resor jag har gjort och dem bilderna är privata, så jag vill påpeka redan nu att när jag lägger upp sådana bilder eller för övrigt vilka bilder som helst, SÅ ÄR DET ABSOLUT FÖRBJUDET ATT ANVÄNDA DEM FÖR EGET BRUK UTAN ATT FRÅGA MIG FÖRST!
Det är regel nummer ett.

Förutom det så kommer jag ju självklart att skriva om andra saker också. Jag hoppas att ni kommer gilla min blogg och bestämmer er för att följa den. Peace!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0